Nem Dolgusu

Nem Dolgusu Ankara

Nem Aşısı Ankara

Nem dolgusu Ankara yada nem aşısı olarak Ankara Çukurambar / Çankaya ‘da bulunan Ameliyatsız estetik merkezimizde Uzman Dr. Servet Usta tarafından uygulanmaktadır. Mevsim değişikliklerinde çoğu kişinin şikayeti cilt kuruluğun ve nem kaybı olmaktadır. Doğal nemini kaybeden ciltlerde zamanla hacim kaybı ile kırışıklık sorunları görülmeye başlar. Cildin sağlıklı yapısını ve güzelliğini korumak için çeşitli yöntemlere başvurulur. Bu yöntemler ile cilde nem takviyesi uygulanır. Bu yöntemlerin en yenilerinden birisi de nem aşısı yöntemidir. Nem aşısı ile cildin tem ihtiyacı giderilir.

Nem aşısı yöntemiyle hem anlık hem de uzun vadeli olarak cilt sağlığı ve canlılığı garanti altına alınır. Ciltte gerçekleşen su kaybına karşı, bariyeri taklit eden malzemeler vasıtasıyla nem aşısı, cildin kendi “doğal nemlendirme faktörü” üretimini desteklerken kaybettiği neme de tekrar kavuşmasını sağlamaktadır.

Ankara Nem Dolgu Uygulaması

Nem Dolgusu Aşısı Ankara

Nem Aşısının İçeriği Nedir?

N-asetil glukozamin doğal olarak deride bulunan ve hiyalüronik asit üretiminde kullanılan bir maddedir. Hiyalüronik asit ise ciltte nemi hapsetmeye yardımcı olur, çünkü dokuların hidrofilik bir yapıda olması, yani suyu sevmesi sayesinde cilt ihtiyacı olan neme sahip olabilir. Nem aşısının içeriği, vücuttaki hiyalüronik asit seviyesini yükseltmeye yardımcı olur, bu sayede cilt hayati dehidrasyon durumlarına karşı koyabilir, doğal nem faktörü bariyerleri kurulmasına yardımcı olur ve kırışıklıklar daha az görünür hale gelir. Tüm bu özellikler sayesinde ciltteki nemi korumaya yönelik tedavi desteğini başarılı bir şekilde sağlayabilmektedir.

Nem aşısının yapısındaki kimyasallar, ciltte su tutmak için gereken nemlendirici moleküller ile birleşir ve bu sayede amino asitlerin, seramidlerin, hiyalüronik asitin, kolesterolün ve yağ asitlerinin bir arada olduğu doğal nemlendirme faktörü özelliği gösterir.

Nem aşısının sağladığı faydalar nelerdir?

Nem kaybına uğrayan cilt kuruyarak ciltte rahatsız edici bir gerginlik hissi oluşturur ayrıca cilt mat, renksiz, kırışık ve pul pul bir görünüme bürünür. Nem aşısı ile ciltteki nem kaybı önlenir, cilt yumuşar, gerginlik hissi azalır ve cilt canlılık kazanarak doğal bir renge kavuşur.

Hiyalüronik asit ve trigliseritler barındıran özel içeriği sayesinde cildin nem kaybını engelleyen bariyer sistemini onararak ve cildi belirgin bir şekilde nemlendirerek ipeksi bir pürüzsüzlük ve nemli bir görünüme kavuşmasını sağlar.

Ankara Nem aşısı nasıl uygulanır?

Nem dolgusu ya da nem aşısı uygulaması ameliyatsız bir estetik cerrahi tekniğidir. Nem aşısı yaklaşık 15 – 20 dakika süren bir operasyon ile cilde uygulanır. Operasyondan hemen sonra etkileri gözlemlenmeye başlar ve yaklaşık 1 ay boyunca onarım devam eder. Kişinin cilt yapısına göre değişiklik göstermekle birlikte ortalama 1 yıl boyunca etkisini devam ettirir. Nem aşısı etkisini yitirdikçe cilt kuru, cansız ve kırışık görünümüne geri dönmeye başlar. Bu sürenin sonunda kişinin tercihine göre nem aşısı tekrarlanabilir. Ankara’da gerçekleştirilen nem aşısı ya da nem dolgusu uygulamaları hakkında en detaylı bilgiyi uzman bir doktora danışarak alabilirsiniz.