Zayıflama Mezoterapisi

Zayıflama Mezoterapisi Ankara

Günümüzde çok çeşitli zayıflama yöntemleri mevcuttur. Teknolojinin ilerlemesiyle birlikte her gün yeni sistemler ve cihazlar ortaya çıkmakta ve fazla kilolarından kurtulmak isteyen kişiler için umut haline gelmektedir. Kalıcı ve etkili sonuçlar veren zayıflama yöntemleri sayesinde kişiler fazla kilolarından kalıcı olarak kurtulabilmektedirler.

Geliştirilen yeni zayıflama yöntemleri, eski yöntemlere oranla maalesef biraz daha maliyetli olmaktadır. Fakat etkili ve kalıcı bir sonuca ulaşmak isteyen kişiler günümüzde son teknoloji sistemlerini takip etmek durumunda kalmaktadırlar.

Zayıflama sektöründe kalıcılık ve etkinlik açısından tartışmasız en iyi yöntemlerden biri de iğneli ve iğnesiz mezoterapi uygulamalarıdır. Mezoterapi cildin orta tabakasına uygulanan bir tedavidir. Çok ince uçlu iğneler yardımıyla cildin orta tabakasına zayıflamaya yardımcı olan ilaç karışımları enjekte edilir. İğneli mezoterapi uygulamalarının yanında iğnesiz mezoterapite davileri de bulunmaktadır. Tedavide enjekte edilen ilaçlar metabolizmayı hızlandıran, yağ yakımından sorumlu lipoz enziminin çalışmasını sağlayan ve kan dolaşımını hızlandıran özelliklere sahiptir. Bu özellikler sayesinde de kişilerde kilo kaybını hızlandırır ve selülit oluşumunu azaltır.

Mezoterapi tedavisi, Fransız bilim adamları tarafından ilk olarak 1987 yılında uygulanmıştır ve bu tarihten itibaren birçok tıp doktoru tarafından tedavi amacıyla kullanılmıştır. Mezoterapi genel vücut ağırlığında bir azalmaya sebep olmaz, sadece aşırı yağlı olan bölgelere uygulanarak bölgesel bir zayıflamaya yardımcı olur.

Mezoterapi tedavisinde kullanılan iğneler, uygulandığı bölgelerde herhangi bir acı ve ağrıya sebep olmaz. Etkileri sadece küçük sinek ısırıkları şeklinde hissedilir. Mezoterapi esnasında anesteziye ihtiyaç duyulmaz. Uygulamadan sonra mezoterapinin etkisi yaklaşık 3. seansta gözle görülebilir hale gelir. Küçük kızarıklık ve morarmalar ya da alerjik durumlar haricinde yan etkisi yoktur. Mezoterapi, mutlaka alanında uzman bir hekim tarafından uygulanmalıdır çünkü mezoterapi tedavisinde enjekte edilen ilaç dozları uygun miktarda olmalı ve doğru bir şekilde uygulanmalıdır. Yanlış uygulanan mezoterapi tedavisi kişide başka problemlerin oluşmasına neden olabilir.

Mezoterapi, zayıflama amacının dışında; anti-aging, kırışıklık giderme, cilt kusurlarını giderme, cilt sıkılaşması, selülitlerin giderilmesi, saç dökülmesinin engellenmesi, eklem rahatsızlıklarını giderme alanlarında da sıklıkla uygulanmaktadır. Mezoterapi tedavisi zayıflama amacıyla vücudun birçok bölgesinde uygulanabilmektedir. Bunun yanında karın, kol, yan simitler, bacak, diz içleri, sırt ve basen gibi yağlanmaya daha meyilli bölgelere de mezoterapi rahatlıkla uygulanabilmektedir. Seanslara düzenli katılım sağlandığında, yaklaşık 10-15 seans sonunda 10-20 cm’ye varan bir incelme görülür. Mezoterapi tedavisinin kalp hastalarında, gebelerde, şeker ve böbrek hastalarında uygulanması ciddi sonuçlara yol açabileceğinden önerilmez.

Mezoterapi tedavisiyle birlikte zayıflama etkisinin arttırılması için gerekli görülen durumlarda kişiye özel diyet yazılabilir ve her gün düzenli spor önerilebilir. Uygulandığı takdirde mezoterapinin kişide yarattığı zayıflatıcı etki 3 katına çıkacaktır. Ayrıca mezoterapi uygulamasının ardından kişinin ilk 8 saat dikey bir pozisyonda kalması ve hareket halinde olması önerilir bu da mezoterapide uygulanan ilaç karışımının hedeflenen bölgede daha hızlı yağ yakmasına sebep olur. Mezoterapi her yaştan hastaya uygulanabilir. Kişilerin 13 yaşından büyük olması tedaviye başlamak için yeterlidir.